آینه پرو مجازی لباس مژدهای است برای خانمها بهویژه خانمهای جوان که ساعتهای طولانی صرف خرید لباس میکنند. خستهکنندهترین زمان خرید لباس، وقتی است که برای پرو صرف میشود تا تنپوش لباسهای مختلف توسط مشتری تست شود. آینه پرو مجازی لباس خدمات ارزشمندی از دنیای واقعیت افزوده را به فروشگاههای لباس و مشتریان میدهد تا تجربهای شیرین و هیجانانگیز از پرو لباس داشته باشند.
خرید به روشهای سنتی
خرید به روشهای سنتی همانطور که گفته شد بسیار زمانبر است حتی خرید کوچکترین اقلام شخصی یا منزل. روشهای مدرنیته برای سهولت و سرعت بخشیدن به عملیات خرید، خدمات اینترنتی و اپلیکیشن هایی درزمینهٔ فروش در خدمت مخاطبان خود قرار دادهاند تا تجربه خرید آسان در مدتزمان کوتاه را داشته باشند. از ین رو رفتهرفته به علاقهمندان و مخاطبان خریدهای اینترنتی افزوده شد که امروزه فروشگاههای اینترنتی برای انواع کسبوکارها موجود هستند.
شاید بتوان گفت مهمترین مزیتی که فروش اینترنتی دارد، جذب مخاطب و مشتری از سراسر کشور و حتی بهصورت بینالمللی است (با توجه به نوع محصول و خدمات) که خدمت بزرگی را به مشاغل سنتی نمود. اما امروزه تکنولوژی، خدمتی را به همگان ارائه کرده که از شنیدن آن حیرتزده و خوشحال خواهید شد. خانمها و آقایان خاص پسند همیشه در خرید لباس دقیق عمل میکنند. صرف ساعتها زمان برای دیدن انواع لباس و برند و پرو آن ممکن است ابتدا هیجانانگیز باشد اما رفتهرفته بنا به دلایل زیر خستگی و دلزدگی ایجاد میکند:
- پوشیدن لباسهای متعدد ازنظر بهداشتی کار غیراصولی و نادرستی است.
- اتلاف وقت، سایر خریداران که در انتظار نوبت اتاق پرو هستند.
- اتلاف زمان فروشندهای که باید پایاپای خریدار بماند تا بهترینها را به وی معرفی و ارائه کند.
- منصرف شدن مشتری از خرید به دلیل پرو زیاد انواع لباس و حس سردرگمی و دشوار شدن انتخاب. برای پرو لباس دست نگه میدارند تا باعث زحمت فروشنده نشوند. (که علت ریشه در خجالتزدگی، خستگی و سردرگم شدن میان لباسهای مختلف دارد).
مشکلات اتاق پرو که باعث نارضایتی مشتریان میشود
- عدم تهویه مناسب
- کوچک بودن ابعاد اتاق پرو
- نداشتن دید کافی به دلیل عدم وجود آینهها مناسب یا نور کافی
- کمبود فضا برای قرار دادن وسایل شخصی و لباسهای موردنظر
در همه مواردی که گفته شد سطح کیفیت خرید پایین میآمد که حتی شخص بعد از مدتزمان کوتاهی از خرید خود دلسرد میشد.
افراد هنگام خرید لباس نیاز دارند در محیط مناسب با دید و نور کافی استایل خود را ببینند و شاید نظر دیگران هم برایشان اهمیت داشته باشد. با این حساب یک اتاق پرو معمولی هیچگاه چنین امکاناتی را فراهم نخواهد کرد زیرا فراهم آوردن چنین اتاقی مقرونبهصرفه نخواهد بود.
خدمات آینه پرو مجازی لباس
وقت آن رسیده تا با تمام مشکلات خرید سنتی لباس خداحافظی کنید و پرو مجازی لباس را تجربه کنید. آپشن های آینه پرو مجازی لباس بهگونهای است که مراحل خرید را در کمترین زمان ممکن طی میکنید و به نتایج واقعی و دلخواه خود دست خواهید یافت. با قرار گرفتن در مقابل این آیینه بدون آنکه لباس موردنظر را تن کنید، میتوانید در حالت سهبعدی آن را بر روی بدن خود ببینید که در زاویههای مختلف بهوضوح قابلمشاهده است.
پیشنهاد انتخاب لباس با توجه به قد، استایل و اندازههای فیزیکی بدن خریدار انجام میشود. همچنین با انتخاب لباس موردنظر میتوانید در آینه پرو مجازی لباس رنگبندیهای مختلف را نیز تست کنید تا به بهترین نتایج دستیابید. پسازآن فروشنده لباس موردنظر را به شما ارائه خواهد داد. با استفاده از این آیینه هوشمند خواهید دید تجربه خرید لباس حتی در پایان نیز چقدر میتواند هیجانانگیز و لذتبخش باشد.
کاراییهای آینه پرو مجازی لباس در فروشگاه لباس
- پرو مجازی لباس Virtual Dressing در فروشگاهها
- پرو مجازی زیورآلات
- سرگرمی و تبلیغات
- گرفتن عکس
- قابلیت Wear and Compar
- امکان Photo Booth
- قابلیت Interactive Advertising
قابلیت Wear and Compar
شخص با قرار گرفتن در مقابل آینه هوشمند پیامد خوشامدگویی دریافت میکند و مورد شناسایی قرار میگیرد، با توجه به نیاز شخص لباسهای پیشنهادی به نمایش گذاشتهشده که سایز مشخص و رنگهای مختلف را میتوان در میان آنها مشاهده کرد. دوربینهای باکیفیتی که در این آینه تعبیهشده از شخص عکس گرفته تا از بین لباسهای انتخابشده خرید نماید. قابلیت Wear and Compar بهعنوان ابزار کاربردی آینه هوشمند امکان مشاهده عکسهای گرفتهشده در کنار هم را به شخص میدهد همچنین ارسال تصاویر بر روی شبکههای اجتماعی جهت اشتراکگذاری با دوستان و خانواده را فراهم میآورد.
امکان Photo Booth
برای گرفتن عکس کاربر تنها سه ثانیه زمان دارد تا ژست موردنظر خود را بگیرد. برای فعال کردن دوربین آیینه هوشمند دستها را در مقابل آینه بالا بگیرید تا دوربین آینه بهصورت هوشمند فعال شود. تصاویر گرفتهشده در گالری ذخیره میشود همچنین برای مقایسه همزمان، امکان بررسی 4 عکس وجود دارد. Photo Booth کاربری جالبی است که در آینه پرو مجازی لباس تعبیهشده است. برای افزایش هیجانات اشخاص و ارائه تبلیغات کاربردی فروشگاه، از این قابلیت استفاده میشود. شما میتوانید با ابزارهای مختلف و فریمها، خود را در پوششهای مجازی قرار دهید و با ژستهای متفاوت عکس بگیرید.
قابلیت Interactive Advertising آینه هوشمند
باقابلیت بهیادماندنی Interactive Advertising در اتاق پرو مجازی لباس یا همان آینه پرو مجازی لباس شرکتهای تبلیغاتی میتوانند کلیپ یا ویدئوی موردنظر خود را جهت تبلیغات در آینههای فروشگاهی (با توافق قبلی) به نمایش بگذارند. ویدئوی تبلیغاتی تا زمانی که کسی مقابل آن قرار نگیرد پخش میشود، هنگامیکه فرد در مقابل آینه قرار میگیرد ضمن شناسایی، پیام خوشامدگویی دریافت خواهد کرد سپس آیتمهای تبلیغاتی در گوشهای به نمایش گذاشته میشود که کاربر میتواند برای گرفتن عکس، فریم موردنظر را انتخاب نماید تا در قالب عکس گنجانده شود.
تبلیغات و سرگرمی در آینه هوشمند
این قابلیت آینه پرو مجازی لباس برای سرگرم کردن کودکان بازیگوش که خریدهای طولانی برایشان خستهکننده است میتواند مورداستفاده قرار بگیرد. بهترین پیشنهاد تفریحی تا ساعاتی را برای فراغ بال مادران فراهم آورد. علاوه بر این در زمانهایی که آینه بلااستفاده است پخش فیلم، ویدئو، موزیک و تیزرهای تبلیغاتی با جلوههای بیبدیل بهترین نقش در جذب مخاطب و تبلیغات را دارد که در آینه پرو مجازی لباس بکار گرفته میشود.
با این اوصاف وجود آینه پرو مجازی لباس در فروشگاههای لباس یکی از چالشبرانگیزترین قسمتهای خرید خواهد بود که لذت خرید را دوچندان خواهد کرد. دنیای مدرنیته سرشار از تنوع بوده که زندگی جوامع امروزی تحت تأثیر قرارگرفته و باید همسو با آن حرکت کند. خواسته و ناخواسته زمان زیادی را در ترافیک، انتخاب و پرو لباس صرف میکنیم که در جای دیگر این زمان میتواند بسیار کارا تر باشد. صرف زمان زیاد برای چنین اموراتی در عصر فناوری و تکنولوژی کاری بیهوده است. باید زمان را بهطور مدیریتشده پیش برد و برای دست یافتن به خواستههای خود از حداکثر تکنولوژیها بهکارگیریم. همسویی و ارتباط با فناوری باعث میشود از زندگی و فرصتهای پیش رو عقب نمانیم و در کمترین زمان بزرگترین تصمیمات را اتخاذ نماییم.
آینه پرو مجازی لباس و واقعیت افزوده
امکان پرو در فضای باز بدون تعویض لباس، بدون هوای آزاردهنده اتاق پرو و قرار گرفتن در زیر نورهای لایت و چشمنواز، تصویر و قالب زیبایی را به شما میدهد که بهراحتی بتوانید ژست و استایل های متفاوتی از خود در لباس داشته باشید. باوجود واقعیت افزوده آینه پرو مجازی لباس دیگر خرید لباس در مدتزمان کوتاه آرزو نیست. واقعیت افزوده همچنین اطلاعاتی نظیر سایزهای شخص، پیشنهاد نوع لباس و رنگبندیهای متفاوت را به کاربر ارائه میدهد.
قطعاً علم بکار گرفتهشده در تکنولوژی آینه پرو مجازی لباس با شناخت نیاز روز جوامع طراحی و ارائهشده است. از ین رو با ورود و معرفی آیینه هوشمند به بازار در کسری از زمان و بیشازحد انتظار مورد استقبال بخش گستردهای از جامعه قرار گرفت. خوشبختانه این حرکت انقلابی است برای شروع زندگی مدرنیته و تحول زیرساختهای تکنولوژی کشور. استقبال چشمگیر از آینه هوشمند، شاخص نیاز جامعه به زندگی مدرن است که چه میزان زمان و مدیریت آن، اهمیت دارد.
اگر شما نیز صاحب مزون یا فروشگاه برند هستید تکنولوژی آینه پرو مجازی لباس یک راهکار خوب برای جذب و حفظ مشتری است و علاوه بر این که شما را از سایر رقبایتان در بازار متمایز می کند موجب ارتقا برند شما نیز میشود.